mühendizz

mühendizz
@muhendizz
Satırlarına yıldızlar dizen karanlık bir şair..
Reklam
Şükür varsın. Oturup "nasılsın" diye açabilir insan. Sevinebilir, övünebilir, ağlayabilir insan. Ne tuzsuz şeydi şu dünya be. Geldin, buldun, şenlendirdin, insan ettin beni. Yemeyip-içmeyip, yatmayıp-uyumayıp, seni anlatmalı bu yürek.
Edebiyat
Kimselere bir şey demek için değil, kendi susuzluğumuz, yangınlığımız için yazıyoruz.
Edebiyat
Hep seni hayalliyorum. Korkunç... Nasıl yanımdasın bilemezsin. Dicle'ye inerim sen, komşuya giderim sen, tabağı tuttuğumda, buzu kırdığımda, uzak yakın güzel bir hanım gördüğümde sen. En çok da mısrâ çekerken...
Edebiyat
Reklam