"Galiba bu dünyada herkes bir iz bırakmak için yaşıyordu... İyi kötü hepsinin varlığını kanıtlayacak izleri oluyordu. Yaşadıklarını başkalarına hatırlatacak, kendilerini iyi hissettirecek, bu dünyadan çekip giderken 'Ben buradaydım, beni unutmayın.' dedirtecek izleri.
Oysa ben yaşarken unutulmuştum."