Kızılcık Dalları Reşat Nuri'nin üzerimde en az tesir bırakan kitabı oldu. Kitap, içinizdeki insani duyguları elbette ki tetikliyor. Okurken yer yer acıma ve üzüntü duyuyorsunuz fakat sonu ve işleyişi beni ne yazık ki tatmin etmedi. Her şeye rağmen hızlı okunması ve Reşat Nuri'nin insanı mest eden dili sayesinde elbette ki pişmanlık yaratmadı. Kızılcık DallarıReşat Nuri Güntekin