Ben mutluysam , bütün dünyanın da mutlu olması , resmi tatil ilan edilmesi , sokaklarda şarkılar söyleyip dans edilmesi lazımdı. Mutsuzsam , dünyanın bütün başkentlerinde bayrakların yarıya indirilmesini normal bulurdum.
Benim için en zor şey sessizliğe mahkum olmaktı.
Hala o kadar çok şey var ki anlatacağım
Konuşmayı ne çok seviyordum .
Kendimi anlatmayı ,sevinçlerimi anlatmayı, acılarımı anlatmayı.
Kendimi kendi içimde, artık tanımaz olduğum bir bende kaybolmuş buluyordum. Bedenim artık bana ait olmaktan çıkmış gibi oluyordu. Çok kısa sürüyordu, dehşet verici bir biçimde nahoş bir histi.