Yalnızken kendimi özgür hissediyorum, canımın istediği şeyi düşünebilirim, kendi düşüncelerime sığınıyorum , "kafası başka yerde" denilenlerden oluyorum. Kafamın başka yerde olmasına bayılıyorum , düşüncelerimin arasındaki yollara sapmayı, zihnimdeki çılgınlıkları özgür bırakmayı çok seviyorum.
Hayatta bildiğimiz her şeyi , başkaları , onların konuşmaları , yazdıkları kitaplar , ürettikleri yapıtlar sayesinde öğrendik .
Bazı “başkaları” merakımızı uyandıran , yolumuzu aydınlatan sokak fenerleridir, karanlıkta yürümemize yardımcı olur , gecelerimizi aydınlatırlar .
Başkaları bizim için bir basamak , bir sıçrama tahtası işlevi görebilirler .
Bizi yükseltebilir, uzaklara fırlatabilirler .