Acıtılarak sevilmekten çok yorgunum. Acınarak sevilmeye yokum. İçimi karartacak bir gölge dahi istemiyorum. Beni kurtaracak bir kahraman da aramıyorum.
İçsesimi duyuyorum , kendim olmanın yolunu arıyorum , olanları kabulleniyorum, kendime güveniyorum, kendimi koruyorum, affetmeyi öğreniyorum, hayattayım ve yaşıyorum .
Hoş geldin yeni yılım! Bir yılım daha var mı yok mu bilmiyorum. Ama şu anda, bu hayatta özüme dönebildiğim bir anım daha var benim.
Yola çıkmak güzel, yol almak güzel , yürümek, koşmak, ulaşmak da güzel. Ama yolun bizim yolumuz olmadığını anladığımızda vazgeçmek de nasıl güzel gelir insana.