Az önce çok güzel bir yazı okudum. “Yaptığın iyilik kişiye fazla gelirse iadesini kötülükle alırsın. Yine de denge korunur sen de başkalarından iyilik görürsün. “
Belli belirsiz geleceğimize benimle yürür müsün ? Yolda benimle şarkılar söyler misin? Oturup yıldızlardan bakar mıyız dünyadaki neslimize mesela? Kimi zaman titrer miyiz mücrim gibi baktıkça istikbalimize ? Benimle aydınlık günleri ve karanlık günleri yaşar mısın ? Benimle birlikte yaşar mısın ?