muntasova

gelişmiş ülke herhangi bir karar ta- sansı mı çıkaracak, gelişmemiş ülke hakkında, bırak çıkarsın, nolacak, adam nasıl olsa dost ve müttefik. Senden büyük, baba bir devlet. .. E babalığını gösterecek, arada bir kızacak, bağıracak, fırçasını atacak, postasını koyacak değil mi ya? Yani insanın babası yapmıyor mu öyle?
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Seçimi kazandım. Seçimi kazanan bir parti genel başkanı ne olur, başbakan olur. E, bizim neyimiz eksik? Anasını satayını ben de başbakan olur çıkarım. Hem benim iki dudağımın arasında olan bir şey değil mi? Çıkarım taşın üzerine, toplarım koyunlan önüıne : «Ben başbakan oldum lan koyunlar, var mı bir diyeceğiniz?>> Bilmez miyim koyunlarımın ne diyeceğini? « meeeeeeeeeeeeeeeeeeee! .. » Dünyanın en uzun me'si. Bağırdım «Siz de sağ olun var olun.» Şimdi başbakan oldum ya, ühüü öyle geniş yetkilerim var ki, istesem ben bu koyunların ümüğünü sıkarım ... Enayi miyim niye sıkayım, evet evet, yarından başlamak üzere otlarından bir tutarn daha alınm ... Kızmaz bana koyunlarım, beni çok severler, hem aldığım ne ki canım, bir tutam ot. Ölmezler ya ...
Alıntı
Şu benim paralel evrendeki halim nerde ya, ya da var mı? Varsa bir haber edin feyz alıp çıkıcam. Elimizde ki imkanlarla da bir yere kadar. :)
Duygu ve Düşünce
Sevgi, en büyük zaaf olmaya aday...
Duygu ve Düşünce
Böyle bir gece
Mütemadiyen doğru olsa da zihnimizden geçenlere tutunmak istemeyiz...
Duygu ve Düşünce