Seçimi kazandım.
Seçimi kazanan bir parti genel başkanı ne
olur, başbakan olur.
E, bizim neyimiz eksik?
Anasını satayını ben de başbakan olur çıkarım. Hem benim iki dudağımın arasında olan
bir şey değil mi? Çıkarım taşın üzerine, toplarım koyunlan önüıne :
«Ben başbakan oldum lan koyunlar, var
mı bir diyeceğiniz?>>
Bilmez miyim koyunlarımın ne diyeceğini?
« meeeeeeeeeeeeeeeeeeee! .. »
Dünyanın en uzun me'si. Bağırdım
«Siz de sağ olun var olun.»
Şimdi başbakan oldum ya, ühüü öyle geniş
yetkilerim var ki, istesem ben bu koyunların
ümüğünü sıkarım ... Enayi miyim niye sıkayım,
evet evet, yarından başlamak üzere otlarından
bir tutarn daha alınm ... Kızmaz bana koyunlarım, beni çok severler, hem aldığım ne ki canım, bir tutam ot. Ölmezler ya ...