Mevlana'nın mana itibariyle söylediği ve bu manayı kulağıma küpe ettiğim bir sözü vardır : "Yazılmış ayetleri okumak yetmez yaratılmış ayetleri kainatı da okumak gerek" sözü. Öğrendim ki insan üç türlü rabbini bulurmuş : "Biri kendini bilerek, biri alemi bilerek, biri de yazılan ayetleri bilerek 'Kur'an'" Ben en çok kainatı bilmeye çalışarak yaratıcıya ünsiyet kuruyorum. Bu yıl yeni yaşım da sadece alemi seyreyleyip geçmemek için birilerinin de seyrine vesile olmak için kendim adına bir ağaç dikmeye karar verdim. En çok da kendi temaşama çanak tutmak adına, alemin düzenine bir katkı sunmak adına niyetlendim.
Hoş gel, güzelliklerle gel ve niyetlerimden daha fazla güzelliklerle gel yeni yaşım... Ve en çok da sen kendine iyi gel ıhlamur ağacım. 💙