📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Canım anneciğim, sağ ol anneciğim, var ol anneciğim. Ak saçlarınla benim yolumu gözlüyorsun, hiç merak etme, geleceğim anneciğim. Senin o ağzıma biber koymalarının o denli yararını gördüm ki burada, sorma. Ahhh ahhh, nasıl açardın ağzımı, nasıl hoca ederdin
içine kırmızı biberi. Ama niye hep kırmızı biber anneciğim?
İmdaaat, kurtann bizii! .. »
Şuna bak şuna, nasıl da yanık yanık bağırıyor? Kurtaraymışız kendilerini. Karakoldan
adam kurtaracağız, milletvekili değiliz, bakan değiliz, başbakan hiç değiliz, sonracııma sanayici-işadamı değiliz, hayali ihracatçı hiç değiliz. Nasıl kurtaracağız ulan biz sizi?.. Biz kendimizi bile kurtaramıyoruz şunun şuracığında, adım atmaktan korkuyoruz.