Maksadın beni görmek değil
Maksadın bana istanbulu göstermek
Bırak istanbulu düşlerimde kalsın
Beyoğlu ben olmasamda aydınlık
Bana durup durup gel deme
Yolların bana aşktır artık
Zindanmış bu karanlık oda Ne gam ! Bana, imanımın ışığı yeter... Ellerim mi kelepçelenmiş arkasından ? Tutsak edilemez ya düşünceler ! Paslı kilit ve demirlerle çevrili Olsa da odam, Sınır tanımaz hayaller... #MuhsinYazıcıoğlu
Bir saniyesine bile hakim olamadığınız bir hayat için bir dünya için bu kadar fırıldak olmanın anlamı yoktur. Düz yaşayacağız,düz duracağız,düz yürüyeceğiz. Dik duracağız,doğru gideceğiz.#MuhsinYazıcıoğlu