Dilek

Dilek
@munnteha_
“neye uzattıysak elimiz..”
Şiirim,sürurum,melâlim “Beni Yakışına...” Kimseler bilmesin seni.❤️‍🩹 ٢٠٢٢

Tilmiyz

@hayff
·
..hep o kelimeyi bulmak içindi;
.."O'ndan başka ne varsa yandı, Yandık sen ve ben. O'nu göreyim diye, kıblegâhım da yandı." | Nurullah Genç , Beni Yakışına
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şehitler gülümsüyor Kudüs semâlarında...🍉

Dilek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·248 syf.·
2025 4. kitabı
İmam Gazali
9.2/10 · 17,1bin okunma
Yarışmaya gönderdiğim şiirim dereceye girmiş ve basılacakmış.Hamd Rabbim🌻
“Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni özlüyorum..”
Şiir