M u r a t

M u r a t
@muraddyavuz
Sevgili dostum! Gelecek hafta onunla evleniyorum. Döndüğünde beni hâlâ seviyordu, beni hiç unutmamış… Size ondan bahsettiğim için bana kızmayın. Onunla birlikte sizi ziyaret etmek istiyorum; onu da seveceksiniz değil mi?.. “Beni affedin, unutmayın sevmekten vazgeçmeyin. “
Reklam
Çünkü bana dostça yüreğinizi açtığınız günü ve benim ölmüş yüreğimi esirgemek, diriltmek üzere bir armağan gibi kabul ettiğiniz anı sonsuza dek anımsayacağım…
İnsan kendi kendisini aşamayandır…
Şimdi buluşmamız yazgımızmış
Herkesten kaçmış kendi içine yakalanmış…