Yağmur olsam ya ben
Rahmet olup yağsam bir yerlere
Veyahut anlaşılsam
Anlatmadan hiçbir şeyi
Bir el sallansa mesela
Uzaktan…
Şu kurumuş ağaca
Ne diyorduk şu gördüğünüz bütün yalnızlıklar bizimdir efendim
Yoksa nerede görülür sahipsizliği yalnızlığımızın
Sevinçli günlerimiz
Asıl onlar değil midir bizi üzecek olanlar
Yarınlar deyip deyip söylüyoruz hep
Yarın ne getirir
Biri diyorum
Biri olmak isterdim şu dünyada
Hiçbir şey değil de
En az sevilen bir kara kedi kadar
Kedi olmak isterdim
Bir kuş kadar özgürlük işte
Bir çiçek kadar büyüyebilmek
Ölmek isterdim içim dolu sevinçlerle…
Biregü📷✍️
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat mektubu elinde tutuyorsan, bil ki bir ölü anlatıyor sana hayatını, can bulduğu ilk andan son nefesine kadar senin olan hayatını. Sözlerim korkutmasın seni; bir ölü hiçbir şey istemez artık, ne aşk, ne merhamet, ne de teselli. Senden tek isteğim, acımla sana sığınarak itiraf ettiğim her şeye inanman.