Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
Kendimizi yetersizlikle suçladığımız anlar bu duyguların içine gömülmek yerine kendimize şöyle söyleyebiliriz:
“Bir parçam yetersiz hissediyor. Ancak içimdeki diğer parçam aslında yetersiz olmadığımı biliyor.”