Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sevginin, duvarlardan daha güçlü olduğunu söylediler.Tek umudum da bu. Öyleyse güçlü ama sevecen ellerinle yık bu duvarları.Sevecen ol çünkü, içindeki çocuk çok duyarlıdır ve duvarların gereksiniminde büyümez.
Öyleyse vazgeçme."
Leo Buscaglia
"Kendilerine inanlar ve yaşadıkları an'a güvenenler yaşamı en keyifli bulanlardır.Bunlar, geçmişin pişmanlıklar değil anıları depolayacak bir yer olduğunu, geleceğin korku değil, umutla dolu oması gerektiğini öğrenmişlerdir."
Leo Buscaglia