Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
"Titrek bir mum alevinin havaya bıraktığı bulanık bir is,
Ve göz gözü görmez bir sis değildik biz,
Beni bilimle anla iki gözüm,
Felsefeyle anla,
Ve tarihle yargıla."
#y:117143
"Bu dünya sevgisiz bir dünya.
Dünyayı sevmeyenlerin, ağaçları, kuşları, ak bulutları, mavi göğü, akar suları, topal karıncayı, hasta kurbağayı sevmeyenlerin dünyası.İnsanoğlunu sevmeyenlerin dünyası.
İnsanın yozlaşma belirtisi, insanın sevgisizliğiyle başlar."
Yaşar Kemal