Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
"Okumalısın, oku oğlum.Bu kitapları yazan insanlar, bizden önce çeşitli felaketlerden geçmiş insanlardır.Herkesin bizi yalnız bıraktığı anlarda onlar bizim yardımımıza koşarlar.Bizi kendi aralarına çağırırlar.
İyi bir kitap, iyi bir arkadaş olur."
B. S. Pierre