MURO

MURO
@murat_345
MELİSİM ' im kalbin kalbime kitlendi o gün sana Deli gibi aşığım seni çok seviyorum güzelim benim
şuan anasınıfı staj yardımcı öğretmen
12
MELİSİM ' İN KALBİ
39 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Bir bakışınla kaybettim benliğimi Bir sözünle kitledin kalbimi kalbine Mutluluğu buldum seninle Kokuna hasret yaşamanın tarifi yok Gökyüzü kadar büyük yıldızlar kadar çok Korkuyorum sana sevdiğimi söylemeyi Ya tamamen Hasret kalırsam sana O zaman nefesim tükenir , biter Elimden geldiğince yazmaya çalıştım inşallah güzel olmuştur 😊🌹😊
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
keşke başkaları yerine kendimizi düşünebilsek belki o zaman mutlu oluruz
Herkes nasılsın iyi misin diye soruyor içim kan ağlarken bile iyiyim sen nasılsın diyorum bazen kendimi unutuyorum acımı bazen kalbim paramparça olmuşken bile ayakta durdum belli etmiyorum ama bende çok yoruldum düşersem Kalkamam çok zormuş beklemek yakın olup ama beklemek zorunda kalmak mutluluğu bulmuşken ondan uzak durmak hayat çok acımasız ve üst üste gelen darbeler yakın uzak fark etmiyor sevdiklerinden gelince ve sevdiklerini kaybedince 😞🥀😓😔🥺😟
Hayat
Benim İçin Değerli Olan Kişiler
iyubimaya devushka : senin yerin apayrı senin iyiliğin için sadece bekkiyecez yine mutlu olacaz benim kalbim seninle beklemek zor ama sonunda seninle mutlu olacam ya beklerim 🩸❤️💞🌍 @Gizemli09 : sende çok değerlisin knk 😊 MİNİŞİNİZİM♡ : en sonunda aslıyı aldım ama araya sorunlar girdi ama herşey düzelsin yine isterim 😊 @mehmet704 : kardeşim benim 😊 @napcanq_1 : seni iyi tanımıyorum ama çok iyi bir insansın kardeşim 😊 @Mavisda : sende zor zamanlarımda yanımda oldun kardeşim sağol 😊 ♪YUNUSSU✓ ablan geldi ama bazı sorunlar yüzünden uzun süre bekleyecem kardeşim 😊
aşkım geri gelecek
Bana bugüne kadar doğru düzgün kimse değer vermedi sevmedi ailem arkadaşlarım akrabalarım hiç kimse gelenler sadece menfaatleri için yanıma geldiler sevdiğim İnsanlar bir zaman sonra gittiler ne zaman mutlu oldum desem Allah benim belamı veriyor herşey alt üst oluyor yerle bir oluyor yine bir kızı sevdim hemde çok sevdim onunla hayal kurdum sesini duydum gördüm ama bunu bana çok gördüler sırf kızı beni seviyor diye aramıza girmeye çalıştılar onun oradaki arkadaşları kuzenleri falan yav insan benim kuzenim benim arkadaşım şu çocukla mutlu bırakalım aşklarını yaşasınlar diye ama bize çok gördüler biraz mutluluğu çok gördüler şimdi sevdiğim kız gitti hesabı sildi geri gelecek mi bilmiyorum ama ondan başkası olmaz asla aslımm lütfen gel bee 😓🥀😞
İsterse bir gün isterse bir hafta isterse bir ay isterse bir yıl her ne olursa bekleyeceğim seni çok özür dilerim Aslım sana öyle davrandığım için ama seni çok seviyorum lütfen gel bana boşverelim herkesi biz birbirimizi çok seviyoruz bizim kalplerimiz birbirine kilitlendi ben senin nefesin değil miyim hadi bee gel bana lütfen sen nasıl istersen öyle olsun ama lütfen dön söz verdik unutma sonuna kadar gidecez dedik gel bana gel 😞