Murat Ağar

Murat Ağar
@muratagar
Lisans
Kocaeli
22 Ekim 1991
2931 okur puanı
Haziran 2021 tarihinde katıldı
Kendi çocuk, kalbi bir yiğit.. iyi ki varsın, iyi ki vardın! 🇹🇷
Murat Ağar
İyi ki varsın Eren 🇹🇷
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden böyleyiz :)
Bir videoya denk gelmiştim. Anne kucağında bebeğiyle uyuyor yanlarında da babaları var. Çocuk aniden irkiliyor. Annenin uyanması ve çocuğunu kontrol etmesi saliselerle ölçülür. Baba da biraz sonra tepki veriyor. Hatta anne, çocuğun iyi olmasına rağmen hala endişe içindeyken, baba kalkıyor ve o sırada götünü kaşıyor. Herhalde anne ve baba arasındaki en temel fark bu. Kız çocuğu ve erkek çocuğu arasındaki farkı da kendi yaşadığım bir örnekle anlatayım. Bir keresinde kız yeğenimi “bir kere öpeyim mi” diyip öptüm. O da karşılık olarak “bende öpeyim dayı” dedi ve öptü. Aynısını erkek olana da uyguladım ve onu da öptüm. Onun bana tepkisi ise “dayı bir kere boğazını sıkabilir miyim” oldu. Bu da böyle bir anımdır 😃
Melisa isimli okura yanıt verildi
Murat Ağar
😃😃
Neden böyleyiz :)
Bir videoya denk gelmiştim. Anne kucağında bebeğiyle uyuyor yanlarında da babaları var. Çocuk aniden irkiliyor. Annenin uyanması ve çocuğunu kontrol etmesi saliselerle ölçülür. Baba da biraz sonra tepki veriyor. Hatta anne, çocuğun iyi olmasına rağmen hala endişe içindeyken, baba kalkıyor ve o sırada götünü kaşıyor. Herhalde anne ve baba arasındaki en temel fark bu. Kız çocuğu ve erkek çocuğu arasındaki farkı da kendi yaşadığım bir örnekle anlatayım. Bir keresinde kız yeğenimi “bir kere öpeyim mi” diyip öptüm. O da karşılık olarak “bende öpeyim dayı” dedi ve öptü. Aynısını erkek olana da uyguladım ve onu da öptüm. Onun bana tepkisi ise “dayı bir kere boğazını sıkabilir miyim” oldu. Bu da böyle bir anımdır 😃
Özlem Koyun isimli okura yanıt verildi
Murat Ağar
😃
Neden böyleyiz :)
Bir videoya denk gelmiştim. Anne kucağında bebeğiyle uyuyor yanlarında da babaları var. Çocuk aniden irkiliyor. Annenin uyanması ve çocuğunu kontrol etmesi saliselerle ölçülür. Baba da biraz sonra tepki veriyor. Hatta anne, çocuğun iyi olmasına rağmen hala endişe içindeyken, baba kalkıyor ve o sırada götünü kaşıyor. Herhalde anne ve baba arasındaki en temel fark bu. Kız çocuğu ve erkek çocuğu arasındaki farkı da kendi yaşadığım bir örnekle anlatayım. Bir keresinde kız yeğenimi “bir kere öpeyim mi” diyip öptüm. O da karşılık olarak “bende öpeyim dayı” dedi ve öptü. Aynısını erkek olana da uyguladım ve onu da öptüm. Onun bana tepkisi ise “dayı bir kere boğazını sıkabilir miyim” oldu. Bu da böyle bir anımdır 😃
βü₰ˇⱤ₳ isimli okura yanıt verildi
Murat Ağar
Evet öyle 😃