Bir videoya denk gelmiştim. Anne kucağında bebeğiyle uyuyor yanlarında da babaları var. Çocuk aniden irkiliyor. Annenin uyanması ve çocuğunu kontrol etmesi saliselerle ölçülür. Baba da biraz sonra tepki veriyor. Hatta anne, çocuğun iyi olmasına rağmen hala endişe içindeyken, baba kalkıyor ve o sırada götünü kaşıyor. Herhalde anne ve baba arasındaki en temel fark bu. Kız çocuğu ve erkek çocuğu arasındaki farkı da kendi yaşadığım bir örnekle anlatayım. Bir keresinde kız yeğenimi “bir kere öpeyim mi” diyip öptüm. O da karşılık olarak “bende öpeyim dayı” dedi ve öptü. Aynısını erkek olana da uyguladım ve onu da öptüm. Onun bana tepkisi ise “dayı bir kere boğazını sıkabilir miyim” oldu. Bu da böyle bir anımdır 😃