İntihar düşüncesi, yaşamaya yardım eden bir düşüncedir.İntihar fikri olmasa kendimi uzun zaman önce öldürmüş olacağımı söylemiştim.Hayatın sadece istendiği zaman bırakılabilmesi fikriyle tahammül edilebilir bir şey olduğunu.Biz ne kadar istersek o kadardır.Bu düşünce, ölgünleştirici ve bunaltıcı olmak yerine , coşku vericidir.Aslında bu evrene atılmışızdır,nedenini gerçekten bilmeyiz.Burada olmamız için hiçbir neden yoktur.Ama hayatı alt edebileceğimiz fikri; hayatımızı elimizde tuttuğumuz, istediğimiz zaman gösteriden ayrılabilecek olmamız, coşturucu bir fikirdir.