Hasan Ali Toptaş ismini sürekli duyduğum bir yazardı, o yüzden huyum olmamasına rağmen daha önce hiç okumadığım bir yazar olsa da 3 kitabını birden (Kuşlar Yasına Gider, Heba, Gölgesizler) satın aldım fakat diğer iki kitabı okumak için en baştaki hevesim yok malesef. Türkçeyi kullanışına hayran kaldım evet, tıpkı bizden biri gibi; duru, anlaşılır bir dili var ancak kitaptaki olay örgüsü bir yerden sonra beni fazlasıyla sıktı, sürekli tekrara düşen kısımlar yüzünden okumayı bırakmayı bile düşündüm, bitirmekte zorlandım. Üzgünüm :(