Ben bazen susarım,çünkü sessizlik en gürültülü cevaptır. Taraf tutmam çünkü hakikati görmek için gözümü değil kalbimi kullanırım. Kavga etmek kolaydır, ama kendini korumak ustalıktır. Tarafsız kalmak korkaklık değil, kendine hakim olma sanatıdır. Enerjimi kavgaya değil, gelişmeye harcarım . Benim duruşum belli ne sağa eğilirim ne sola, sadece dik dururum. Bu da Benim Tarafsızlık Manifestom.