İnsanlar size kötü davrandıklarında ya da sizi ihmal ettiklerinde onların kabalıklarını kendileriyle bağlarının kopuk olmasından kaynaklanan gerginliklerinin ve acılarının bir sonucu olarak tanımlamayı deneyebilirsiniz.
Başka birisine takılmak aynı zamanda kendi temellerimizle ve yaşam merkezimizle olan ilişkimize kopartarak bizi kendimizden uzaklaştırır. Bu yoğun bir çaresizlik ve güçsüzlük hissi oluşturduğu için birçok kişinin arzularını ve ihtiyaçlarını tamamen köreltmesi sürpriz değildir.
Psikoterapist olan yazarımız bu kitapta ilişkiler hakkında genel geçer şeylerden bahsetmekten ziyade bizim doğru bildiğimiz fakat aslında yanlışlarla ilişkileri yürütmeye çalıştığımız çoğu şeyi bize gösteriyor. İçerisinde yazarın örnekler ve kendi uyguladığı seaslardan yola çıkarak bize bilgiler aktarıyor.
Yazar bu kitabı yazarken hayal gücü ve mantığını iyi harmanlamış. İçerisinde ilk aşkın unutulamama nedeninden tutun da evde, sürekli dört duvar arasında oturmanın aşkı öldürdüğüne kadar ilginç ve önemli bilgiler veriyor. Tavsiye ederim.