İnsanlar size kötü davrandıklarında ya da sizi ihmal ettiklerinde onların kabalıklarını kendileriyle bağlarının kopuk olmasından kaynaklanan gerginliklerinin ve acılarının bir sonucu olarak tanımlamayı deneyebilirsiniz.
Başka birisine takılmak aynı zamanda kendi temellerimizle ve yaşam merkezimizle olan ilişkimize kopartarak bizi kendimizden uzaklaştırır. Bu yoğun bir çaresizlik ve güçsüzlük hissi oluşturduğu için birçok kişinin arzularını ve ihtiyaçlarını tamamen köreltmesi sürpriz değildir.
Birine ne kadar yakın olduğumuzu,
"O insanın yanında küçük bir çocuk gibi davranabilir miyim?"
diye sorarak belirleyebiliriz.
Birini sevdiğimizde kalbimizde küçük bir çocuk gibi hissederiz.