Başlangıç bitirmenin yarısıdır ... Başlangıç hiçbir zaman yün çilesinin ucu gibi açıkça meydanda değildir, bilakis , başlangıç dediğimiz uzun ve insana acı veren bir süreçtir , işin hangi yöne ilerlediğini görmek için ağır ağır ve titizce araştırmalar yapılır , degneğiyle yönünü bulmaya çalışan kör bir adam gibi yol alınır , başlangıç bitirmenin yarısı falan değil , salt başlangıçtır ve ondan önce ne olup bittiyse beş para etmez.