Bazı kitap karakteriyle ister istemez duygusal bir bağ kuruyor insan; Dan Brown okurken gözlerim nasıl Robert Langdon’u arıyor ise Ahmet Ümit’i okurken de Başkomiser Nevzat’ı arıyor. Onsuz tüm Ahmet Ümit kitapları eksik geliyor bana. Çok özlemişim Başkomiserimi, ne yalan söyleyeyim. “ Beyoğlu’nun En Güzel Abisi “ kitabından bu yana 6 sene geçmiş. Sonrasın da Komiser Ali, Komiser Zeynep, Olay yeri incelemeden Şefik, Janti Cemal, ve Evgenia :)
Sevgiler 💫 Ahmet Ümit