#Okudumbitti
"Başında öfkelendiğim, ortasında içimin yağlarının eridiği, sonunda ise beynime birçok düşüncenin ve sorunun hücüm ettiği bir kitap oldu. Bir solukta bitirdim, bence okunması gereken kitaplar arasında yer almalı.
Herkese keyifli okumalar diliyorum.