mutehammil

Herkesin bir gerekçesi var; kalanların da gidenlerin de. Belki de bu yüzden kimse tam suçlu değil..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her gün giydiğim ‘iyiyim’ kostümü O kadar ağırlaştı ki, Akşamları çıkardığımda kemiklerim sızlıyor. ~alıntı
pek çoğu..
İnsanların, muhtemelen herkesin, unutamadığı bir durumu başkalarına sözcüklerle pek de iyi ifade edemediği, yüreklerini ağır gelen deneyimleri vardır, pek çoğu bunları tam dile getiremeden yaşar ve ölürler..
Sayfa 34·Kitabı okudu
Alıntı
Zihnimde, "şöyle bir şey olmalı" diye canlandırmaktan başka şey yapamıyorum. Ancak bu tür deneyimler hafızada gözle görülmeyen bir yara açar, derinliği ve şekli değişse de ömür boyu gölgesinde yaşanılan bir şey olmaz mı?
Sayfa 34·Kitabı okudu
Alıntı
Ona bir kere sorduğumu hatırlıyorum: "Kim için dua ediyorsun?" Şöyle yanıtlamıştı: "Savaşta ölüp gidenler için..."
Alıntı