İnsanların, muhtemelen herkesin, unutamadığı bir durumu başkalarına sözcüklerle pek de iyi ifade edemediği, yüreklerini ağır gelen deneyimleri vardır, pek çoğu bunları tam dile getiremeden yaşar ve ölürler..
Zihnimde, "şöyle bir şey olmalı" diye canlandırmaktan başka şey yapamıyorum. Ancak bu tür deneyimler hafızada gözle görülmeyen bir yara açar, derinliği ve şekli değişse de ömür boyu gölgesinde yaşanılan bir şey olmaz mı?