Albert Camus der ki;
"Nefretin ortasında, içimde, yenilmez bir sevgi olduğunu buldum.Gözyaşlarının ortasında, içimde, yenilmez bir gülümseme olduğunu buldum.Karmaşanın ortasında, içimde, yenilmez bir sakinlik olduğunu buldum. Tüm bunların içinde fark ettim ki kışın ortasında, içimde, yenilmez bir yaz olduğunu buldum. Ve bu beni mutlu ediyor. Çünkü dünya üstüme ne kadar gelirse gelsin, içimde, onu gerisin geri yollayan daha güçlü, daha iyi bir şey var demektir."
1000Kitap
Bazen bir canın size korkmadan yaklaşması, dünyadaki en güzel güven duygusunu hissettirir. Aç bir minik kalbin birkaç lokmayla huzura kavuştuğunu görmek ise tarif edilemez bir mutluluk olur..🤍🐾
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanı bazen ufacık şeylere bile mutlu edebilir...
Bazı mutluluklar sessiz gelir; Gökyüzü bilir.
Bu yıl da sensiz gelmiş Haziran Bana hoşça kal dediğin gün gibi Sensiz geçmişti ellerim bomboş Kalbimse senleydi Fazla sessizdin, anlamalıydım Sıcakta kupkuruydu dudakların Gözlerime bakmadan konuştuğunda Kalbim senleydi Bir kalp atışında O yaz sıcağında Bir damla gözyaşımla Bitmiş Haziran
Haziran
Allah kendisi dışında mutluluğu arayanlara, mutluluğu haram etmiştir.