Kalemimi kırdım sevgilim,
Kalbimi kırdığın gibi tam orta yerinden,
Sana aşk ile yazdığım cümleler,
Sözler, şiirler..
Patır kütür döküldü gözlerimden,
Onunda sesimi duymadın değil mi?
Beni kırdığında çıkan kalbimin feryadını duymadığın gibi..
İntihar gibi bu aşka veda etmek..
Fısıltılar saplanıyor beynime, dilimin ucunda mermi gibi duran..
Kalemimi kırdım sevgilim kafama sıkmadan..
Kalemini kırdım sevgilim,
Sana yazılmış ne varsa hece hece söküldü ciğerimden ..
Nasıl bir acı sanki cımbızla çekiliyor sinir hücrelerim yerinden,
Bir harf düşüveriyor sonra, avuçlarımın ortasından,
Yer yarılıp, yerin içine girercesine, ömrümden ömür gidiyor..
Sana hoşçakal demekten..
Kalemimizi kırdım sevgilim,
Yarım yamalak cümleler kuramam ben bilirsin,
Artık damarlarımdan akan dinmeyen bir mürekkepsin ,
Güller açmaz, çiçekler kokmaz, kelebekler uçmaz şiirlerimde benim,
Kanar durur satırlarım artık inceden ince,
Mümkünatı yok artık birleşmez bizli olan hiçbir hece,
Senli benliyiz bundan sonra, sen yoluna, ben sayfalarıma,
Sen yeni bir hikaye yaz kalan yarım kalemle, ben hikayeme seninle koydum nokta..
Kırdım kalemimizi sevgilim..
Bir Ömür mutluluklar dilerim..
Ruhefza1i..