Ö.M

Ö.M
@mutluuozlem
Karabük Üniversitesi
BURSA
80 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Ne çok acı vardı bu dünyada ve onlar dünyaya gelmeden öncede bu böyleydi, gittikten sonra da değişmeyecekti.
Reklam
Yeryüzünde her şey iyi ile kötü arasındaki mücadeleden ibarettir. İnsana düşen bu ikisi arasında kendi safını seçmektir.

Ö.M

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2021 03:13
·
2021 14. kitabı
Hüseyin Rahmi Gürpınar
7.6/10 · 25,7bin okunma
Fakat insan tabiatında yasak olan şeye karşı sakınmaktan çok yönelmeye yatkınlık vardır.
Reklam