İnsanı çok arada bırakan bir kitap bir yanda eşkiyalık bir yanda efelik osmanlı az çekmemiş bu efeden yürekli bir efe halkını korumuş kollamış ama ne kadar da olsa bir sürü insan öldürmüş aslında dağa çıkmak istememiş ama mecbur bırakılmış zamanında devletin, ağaların, eşkiyaların elinden çekmiş halk çakırcalıya tutunmuş ondan medet ummuş şartlar bir eşkiyayı bu kadar koruyacak kadar kötü vaziyetmiş. Yani aslında çok dokunan bir kitap oldu sonunda üzüldüm ama efenin sonu kurşundur. Düşünce olarak beni arada bıraksada anlatım olarak çok akıcı bir kitap ve etkileyici bence okumanızı tavsiye ederim pişman olmazsınız.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!