Gerçekten de yanıt verilmesi gereken ilk soru hayatın yaşamaya değip degmediği sorusudur. Camus bunu kendince düşünür ve üç cevaba varır. İlki varolduğunu ve şartlarını kabul edip soruyu düşünmemektir. İkincisi varoluş nedir diye sorup anlam aramaktır. Üçüncüsü ise anlam yoksa anlamı ben bulup ne ise onu kabullenirim demektir. Camus ilkini niteliksiz, ikincisiniz sisifos üçüncüsünü ise doğru kabul eder ama onun için varoluş nedir diyen insan ikinci grup çok önemlidir çünkü onlar kayalarini her zaman taşırlar