Mutsuz değilim ama neşemi kaybettim.
çok bir şey istememiştim ya. beraber mutlu oluruz diye ümit etmiştim
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluğa hep geç kalırım hep erken giderim mutsuzluğa. Ya herşey bitmiştir çoktan ya da hiçbir şey başlamamış...
Mutlu olmak gerektiğini kim söyledi ki... Mutsuz olmak, saklı mutluluktur... Bişnev...
Kalbizm
Her şey gelip geçici ey gönül. Bak az önce aldığın nefes bile geldi geçti. Sen baki olana razı ol.
Anlamak yorar..
Mutsuzsun; çünkü her şeyi anlıyorsun. Anlamak bir yük, bir yükümlülüktür. Biraz daha saf olabilseydin daha mutlu olacaktın oysa. Âh olabilseydin.. Cihan Cihan Çetinkaya