Ve her mart sonu bir doğumu hatırlayınca çöken hüznün benzeri yaz tatili başlayınca da çöker... Yeni başlangıçların umutlarına bir hazan vurmuştur bir yazın başlangıcı... Nice hatıralar acılaşmıştır akabinde gelen bir sonbaharda... Ve kekremsi bir tat bırakır hatırlandıkça... Ne yazsan çare etmez ama hep bir "keşke" durağı kalır dimağında... "Acaba" veya "belki" ile devam edersin. Başkasıyla mutluluğu değil de onunla hüznü seçmeye talipken bir de üstüne mutsuzluk eklendiğinde "keşkeler" daha beter gelir üstüne.. ve yine bir yaz tatili başı, hatırlar üşüşüyor zihnime bir hocamın ifadesiyle, "ben böyle bir ömür hayal etmemiştim. Galiba israf ettim."