Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·460 syf.·
2022 10. kitabı
Amin Maalouf
8.3/10 · 6,3bin okunma
Reklam
"Bir kadının karşısında başını yere eğmekte haklısın. Bu iyi bir terbiyenin işaretidir. "
Geldim, gördüm, hayal kırıklığına uğradım. Şimdi yola düşelim.
"Dua ediyorum ama umudum yok ."
O çağın nabzına uygun davranıyor, vakitsiz yürürlükten kalkmış başka bir çağa ait olan benim . Ama -iyimserliğimle ne kadar alay edilirse edilsin- benim haklı olduğuma ve insanlığın yolunu şaşırdığına inanıyorum.