Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Sana caiz olandan ve olmayandan, mübahtan ve mekruhtan söz edip sözlerini alıntılarla destekliyorlar . Bence neyin dürüstlüğe ve adaba uygun olduğuyla uğraşsalar daha iyi ederler.
Reklam
Ben belki iflah olmaz bir nostaljiğim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var, ama böyleyim işte.
Yaşamım ve tanıdığım insanların yaşamı , meşhur bir fatihinkine göre belki önemli sayılmayabilir. Ama bu benim yaşamım ve onun unutulmaktan başka bir şeye layık olmadığını kabullenirsem, yaşamayı da hak etmemişim demektir.
Sen değil miydin bir gün bana, 'Sen siyasetle uğraşmasan bile , siyaset seninle uğraşır' diyen?

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2022 9. kitabı
Yusuf Kayaalp
8.6/10 · 113 okunma