Eda

Eda
@mvgl
“ Ne içindeyim zamanın / Ne de büsbütün dışında “
Yaşamım ve tanıdığım insanların yaşamı , meşhur bir fatihinkine göre belki önemli sayılmayabilir. Ama bu benim yaşamım ve onun unutulmaktan başka bir şeye layık olmadığını kabullenirsem, yaşamayı da hak etmemişim demektir.
Reklam
Sen değil miydin bir gün bana, 'Sen siyasetle uğraşmasan bile , siyaset seninle uğraşır' diyen?

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·208 syf.·
2022 9. kitabı
Yusuf Kayaalp
8.6/10 · 113 okunma
Her şey çürüdü; Arkadaşlık, aşk , adanmışlık, akrabalık, inanç, sadakat. Hatta ölüm. Evet, bugün ölüm bile bana kirlenmiş bozulmuş gibi geliyor.

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
2022 8. kitabı
Ivan Turgenyev
8/10 · 55,9bin okunma