📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey yuvarlanıp bir soruya dönüyor. Bu gözlerin ne çıkmaz sokakları varmış anne. Ellerin yordamsız ne girdapları.
Ben anne.
Şimdi.
Burada.
Yılbindokuzyüzvesaire.
Bir ayağım çukurda.
Bir ayağım nerede?
Yaşamanın mı vaktini geçirdim; geçmişin ve geleceğin mi tadı yok?
Söz, şöyle mi dizilmeli artık:
YAŞIYOR GİBİ YAŞIYOR GİBİ YAŞIYORUM.
Tıpkı günlerden birinde hayatı kaçırdığım gibi ağzımdan:
DİKLENDİM, BİLMEDEN ÇIPLAKLIĞIMI.
Alışığım ben ölmeye! Hayatına, usülsüzce kara selviler yerleştirilmiş çocuğum ben. Sanki her şey çıkartma kağıdındanmış gibi... Öyle kolay öyle sıradan...
Gözlerim, yokluğun parlak yüzeyinden yansıyan yalan ışıkların peşinsıra durup, bir hayata bir ölüme bakmıyor mu durmadan. Bir hayata... Sonra bir de ölüme... Kaybolmaktan korkarak...