Dinlersen şimdi eğer kendi sonbaharımı ağlayacağım kendi çoraklığıma. İçimde tutuşacak unuttuğum güneşler. Tutunmak isteyeceğim zamanın sağır sarkacına. Ellerim olmayacak. Ve sana sende hiç olmadığım bir zaman apansız: Nazarlıksız yaşamış mor yürekli bir zarfla yokluğumu yollayacağım...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Huzurum yok güzelim, böyle nahoş bitemem. İçim sende dururken, ben dışımla gidemem. Bir varmış hiç yokmuş, bilmiyor muydun bunu? Çeke çeke getirdin içimizin sonunu. Artık sevmeyeceğim, işte budur kararım! Alkışlayın, durmayın, baylarım bayanlarım! Kötü bir espriyim, işte huzurlanızda: Ölümün küçük gözleriyle yaşadım aranızda.
ölümün küçük gözleriyle... yaşadım... aranızda.
ölümün küçük gözleriyle...
Ölümün...
Yalnız sen seveceksin beni. Yalnız ben seveceğim seni.
Yalnız ben ağlayacağım seni. Yalnız sen ağlayacaksın beni.
Bir ben özleyeceğim seni. Bir sen özleyeceksin beni. Hiç başka bişey olmayan gün, uzaklığından öpeceğim seni. Hayat bitince, bir balıkçının oltasına takılan lastik bir çizmede bulsalar bizi. Sevseler, sevgiler biriktirip... Çizseler suya bizi. Kaybolsak...