Çocukluğumla bu yaşım arası
sıkıcı bir fragman sanki filmi anlayamayacak
herkesin soyut ödüllere boğduğu
oysa elimde ertelenmiş hevesler ve özlemden başka bir şey yok
ne de çabuk geçti her şey
Tanrı'm rica etsem..
Bir çocukluk ömür daha
Ayarlayabilir miyiz bana?
Büyüdükçe şaşırdım karşıma çıkan her şeye her insanda biraz daha hayal kırıklığına uğradım
uzun kış geceleri büzüldüğüm yer yatağında kurduğum bütün hayaller tek tek elimde patladı
kadermiş sonradan öğrendim değişmezmiş olacaklar
isyan etmiyorum hâşâ, sakın yanlış anlama isyan etmiyorum valla anladım anlayacağımı isyan etmiyorum tamam da
olmadı be Tanrı’m
Sen de beni anla!
Yine geçti kış
Baharsız bir yaza hazırlıksız yakalandık olsun
Zaten neye ne kadar hazır olabilir ki insan
Size de komik gelmiyor mu ölümün olduğu yerde zaman.