E.

Kalsın...
Bak yine hayli geç olmuş sızarım ben biraz sonra, Hadi ara da uyuyayım sesin kulağımda kalsın.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
vasiyet
Ben küçükken battaniyemin altını dünya sanırdım babam bağırdıkça anneme, babam ne zaman bağırsa anneme battaniyeme sığınırdım -Allah beni kahretsin dün anneme bağırdım- demem o ki kafamıza çekecek bir battaniye oldukça gözlerimizi de yumarsak doğmamış gibi sıkıca belki bir süreliğine her şey yoluna girer vasiyetimdir ölünce ne kadar param varsa hepsiyle battaniye alsın kefen yerine yanımdakiler
Sayfa 23·Kitabı okudu
Alıntı
"Kendimden başka herkese tahammül ediyorum bazen Kendimle beraber herkesten nefret etmeme rağmen…"
Sayfa 22·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
bir ben bir Allah var öyle bir yer biliyorum lâkin gidemiyorum ne büyük haksızlık.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
Annem gibi konuşacak olursam: -Herkesin biraz mayası bozuk.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
Reklam