Dile getirdiği şeyler bunlardı ama aslında içinde, ta derinde bir yerlerde bambaşka şeyler kıpırdanıyordu: Anlamsız, yıllardır yıpranmamış bir şekilde, içinde, gençliğinden beri, yazgıyla ilişkin bir önsezi, yaşamın güzel şeylerinin henüz başlamamış olduğuna ilişkin bir inanç vardı...
Yalnızdım, fakat bu yalnızlık bana aitti.Bu, Ingmar'ın yarattığı bir şey değildi.Yalnızlığınızı kimse yaratmaz.Midenizdeki bu karanlığı kimse yaratamaz.Çünkü hepimizde zaten vardır.
Bu onunla nasıl başa çıktığınızla ilgilidir.
•Liv & Ingmar