Japon edebiyatına yanlış bir eseri seçerek giriş yaptığım gerçeği yüzüme çarpmakta ve büyük bir pişmanlık yaşamaktayım. Yarım bıraktım çünkü daha fazla böylesine boş bir şekilde uzatılmış ve tek amacı sayfalarının doldurulması olan bir kitap için zamanımı harcayamazdım. Yazarın dili çok sade ve yumuşak olmasına karşın içinde yaşadığı kültür fazlasıyla sert ve düşüncesiz bir şekilde tasvir edilmiş...