öylesine...

öylesine...
@mysafeplacee
Bugün çok isteyerek aldığım bardağım kırıldı. Kendimi gerçekten çok kötü hissettim. Daha alalı bir gün olmamıştı. Sonra biraz düşündüm. Kendimi bu kadar yıpratmama değer mi alt tarafı bir bardak. Eğer bu durum beni üzüyosa aynısından alırım yine. Çünkü bu dünyada kendimizden daha değerli hiçbir şeyimiz yok. Bu yüzden dünyevi şeylere kendimizi fazla bağlamayalım. Hayatın tadını çıkaralım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni bir kitaba başlamak... Yeni insanlarla tanışmak gibi hissettiriyor. Onların fikirlerini, hayatlarını okumak bana keyif veriyor. Biraz da olsa gerçek hayatın iğrençliğinden uzaklaşmama yardımcı oluyor. Bence buna herkesin ihtiyacı var.
"Umut tükenmiş gibi görünse de ikinci bir şans her zaman vardır."
8/10
·347 syf.··
2023 10. kitabı
Bence güzel bir kitaptı. Bende etkisini bıraktı. Dizi gibiydi çabucak bitirdim. Vermek istediği fikir de çok iyii. Romantik severlere kesinlikle tavsiye ederimm.
Yağmur SonrasıSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201320,6bin okunma

öylesine...

, bir kitap okudu
8/10
·347 syf.··
2023 10. kitabı
Sarah Jio
8.6/10 · 20,6bin okunma