Kesinlikle okunması gereken bir kitap ancak böyle bazen beynin çok yorgundur, biraz düşüncelerden uzaklaşmak istersin ya, işte o zaman okumak için uygun bir kitap değil.
Çok içten, çok yakın bir dil. Kitabı ben yazmış olsam böyle yazmış olurdum. Aslında çok sıradan bi konu gibi geliyor ama bittiğinde de keşke bitmese diyorsunuz ve çok şey kattığını anlıyorsunuz.
Işığın yolu psikolojik bi kitap. Anne olmaya hazırlanan, evlenmeye hazırlanan ya da kendine yeni bi bakış açısı kazandırmak isteyen birisi için uygun olduğunu düşünüyorum. Aile ilişkisi, sevgililik, dinamikler güzel…