Yetişkin çocuklar,erkenden büyümek zorunda bırakılmış, sesi soluğu çıkmadığı için sevilen çocuklar, değeri sadece okulda ki notlarla ölçülen çocuklar...Çocukları genelde çok bilmeyen kategorisine sokuyoruz zaten her şeyi biz büyükler biliriz bize ögretilen kalıpları hiç değiştirmeden bu yanlış zinciri devam ettiririz.Çocuk olmak hep suçtu ,çocuk musun sen salıncağa biniyorsun çocuk musun sen yağmurda oynuyorsun keşke çocuk olsak içimiz yine tertemiz olsa anlamasak acı gerçekleri yine çamurdan pasta yapsak kiremitler paramız olsa tebesirler sosumuz olsa.Masallar dinlesek keşke herkesin muradına erdiği masallar ...Hayal kursak keşke şimdilerde olmaz zaten değip rafa kaldırılan hayallerimizi bir çocuk samimiyetiyle kursak.İnsanın özü çocukluk ne yaşadıysa ölene kadar hatırında. Çocuklara sevgi,ilgi lazım.Bir çocuk haberi alındığında seviyoruz Allah verir ya rızkını sonra o çocuk sürünerek büyümek zorunda kalıyor çoğu kez.Bunu yapmayalım bilinçli anne babalar olalım, olamayacaksak eğer bir masumun hakkına girmeyelim.Kendi çocukluğunuza destek anne baba iseniz bilinçli ebeveyn bir öğretmenseniz bir çocuğun ışığını görmeye yardım edecek bir kitap.
İyi okumalar.