Bugüne dek kendimi hep dengeli biri olarak gören ben, şimdi ruh halimi ve bana ne olduğunu anlayamıyorum ve çok tuhaf ama, galiba anlamak da istemiyorum.
Oysa düşünen varlıklar olarak insanlar, en baştan beri bu yetilerini sadece kendi çıkarları için kullanmışlar ve doğayı paylaştıkları diğer varlıkları hiç düşünmemişlerdi.
Bütün hayaller öyle değil midir zaten? Önce zihnimizde belirir, sonra da kök salamamış ağaçlar gibi yıkılıp giderler. Yine de hayalsiz yapamayız; iyiyle kötü arasındaki farkı anlayacağımız yolda yürüyebilmek için hayallere ihtiyacımız var.