A🌸: “O kitap okurken, ben farkında olmadan hayranlıkla izliyordum. Ne söyledi, ne yaptı bilmiyorum… Ama o an içimde bir yerin hafifçe gülümsediğini hissettim. Herkes bir şeylere dalıp giderken, ben onun sade zarafetine takılı kaldım. Belki de güzellik, tam da böyle anlarda saklıdır; sessizce kitap okuyan bir dostun duruluğunda.”